KURUMSAL

POLİTİKALARIMIZ

 

ŞAHİNLER PALET  MÜŞTERİ   POLİTİKASI

 

Şahinler Palet Sanayi, ürettiği tüm ürünlerde müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktadır. Bu nedenle müşteri beklentilerini ve verilerini analiz ederek, müşterilerine daha iyi, kaliteli ve güvenli hizmet verebilmek ve ürün sunabilmek için ISO 9001:2015 standardına uygun bir kalite yönetim sistemi uygulamaktadır.

 

Müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamak için, eğitimli personelle çalışmaktadır. Sosyal sorumluluklarını ve yasal mevzuat gerekliliklerini eksiksiz yerine getirmekte ve uzun süreli tedarikçi ilişkileri kurmaktadır. Amaç, tespit edilen hedefleri başararak, ürün ve hizmet kalitesini arttırmak ve uygun müşteri isteklerini yerine getirmektir. Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin ve sürekliliğinin sağlanması Şahinler Palet Sanayi’nin hedef ve sorumluluğudur.

 

ŞAHİNLER PALET  İnsan Kaynakları Politikası

 

Topluma, yasalara, ahlaki değerlere, iş güvenliği kural ve uygulamalarına ve taahhüt ettiği kalite standartlarına öncelik verir. Tüm çalışanlarından bu öncelik esası ile hareket etmelerini bekler. Hayatın her alanında çalışanlarına, müşterilerine, tedarikçilerine ve topluma değer katmayı amaçlar.En büyük gücü duygusal sermayesidir.

 

Çalışanlarını hem mesleki hem de kişisel gelişim alanında destekleyerek İnsan kaynakları gücünü, gelecek plan ve stratejileri doğrultusunda oluşturur.

ŞAHİNLER PALET İş Güvenliği Politikası

 

İşletme sınırı içerisindeki tüm insan kaynaklarını, güvenli çalışma alanları ve İş güvenliği kültürü yaratarak iş kazası sonucu yaralanma ve sağlık bozulmalarından korumayı amaçlar.

İş sağlığı ve İş Güvenliği konusunda her türlü önlemi alıp, çalışanların beden ve ruh sağlını korumalarına yardımcı olur.